اخبار

اطلاعیه ای در مورد تحویل کتاب های دانش آموزان

با سلام و احترام و آرزوی صحت و سلامتی برای خانواده های ارجمند مهرآیین و دانش آموزان عزیزمان که بیش از هر زمانی دلتنگشان هستیم.

عزیزان با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی مدارس، مجموعه مدارس مهرآیین از چند روز آینده مدرسه مجازی خود را افتتاح می کند که راهکاری جدید برای آموزش دانش آموزان مهرآیینی می باشد.

لذا دانش آموزان برای انجام تکلیف و مرور دروس همراه با مدرسه مجازی مهرآیین نیازمند کتب درسی و برخی از لوازم می باشند، لذا امروز کلیه کتاب ها و وسایل دانش آموزان با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی بسته بندی شده است.

شما اولیای گرامی می توانید بر طبق زمان بندی ذیل، بسته دانش آموز خود را تحویل بگیرید.

اطلاعیه ای در مورد تحویل کتاب های دانش آموزان

والدین گرامی توجه داشته باشند به دلیل عدم تجمع و تعطیل بودن دبستان، فقط در روز و ساعت قید شده در دبستان حضور داشته باشند و به خاطر سلامتی و محافظت از خودتان و پرسنل دبستان، لطفاً در جلوی درب دبستان، بسته را تحویل گرفته و به دلیل امنیت بهداشتی از ورود به مدرسه خودداری نمایید.

تحویل کتاب در زمان مقرر تنها امکان پذیر می باشد، پس حتماً و حتماً در این زمان مراجعه فرمایید، لذا به دلیل ضدعفونی و سم پاشی مدرسه، کلیه لوازم تخلیه می شود و مدرسه به هیچ عنوان هیچ مسئولیتی در قبال لوازم به دلیل شرایط ویژه و بهداشتی ندارد.

لذا برنامه ریزی لازم را در هر صورت برای دریافت کتاب اتخاذ بفرمایید. شایان به ذکر است به علت تعطیلی تنها تعداد محدودی از پرسنل برای تحویل بسته در مدرسه حاضر می باشند، لذا از انجام هر امری به جزء تحویل کتاب معذور می باشیم.

قبلاً از همکاری شما بی نهایت سپاسگزاریم.